Friday, 2 January 2015

GOODBYE 2014, HELLO 2015 !

2014, It's been real. 2015, Innit?

And onto a very sloppy blogpost we go. For those of you who are craving their dose of beauty, don't worry as I've got a very exciting skincare post coming for you in 3,2,1..
I was actually about to write it, when it occurred to me that I couldn't just skip the fact that a new year had started, A new chapter. So instead of adding a completely unnecessary ramble about 2014 in a skincare post, I decided to write a separate one first. Don't worry, I'm gonna keep it short.

2014 has been a very strange year for me as a student, as a woman, as a young adult. 
It has to be devided in two very different halves: from January to June I learned to follow my own dreams and wishes, but I also learned that creativity, and happiness take courage and quite a lot of patience. From June to December I learned how to be carried away by new situations, new people, new habits, I learned that to grow up, we must escape the confort zone, and that it is actually ok. I also learned that a lot of cool new things are waiting for us on the other side of fear.
In 2014 I've experienced some of the most incredible feelings and did so many cool things. A lot of my dreams came true. A lot of new dreams were born.
In 2014 I've met so many amazing people, made so many new friends and loved old friends even more. For the first time i found a home even outside my house.
In 2014 I've started this blog, and so far it's been rewarding and fulfilling. All of your feedback, even the smallest, means the world to me and I'm very grateful for all of your support. We're here in 2015 too!

I'm quite sure i forgot to mention something, but you can't summarize a year in 30 lines, can you? Like all years, 2014 has not been all fun and games. A lot of ups and a lot of downs, not a crazy rollercoaster, but defitely not boring.  But it has been real, and I'm grateful for every single day of this past year. 

I hope you've had an amazing Holiday season, and i wish you all a very happy new year.

Here's to us, 2015!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Il 2014 è stato un anno molto strano per me come studentessa, come donna, come un giovane adulta.
Va diviso in due parti molto diverse: da gennaio a giugno ho imparato a seguire i miei sogni e desideri, ma ho anche imparato che la creatività, e la felicità necessitano di coraggio e di un bel po 'di pazienza. Da giugno a dicembre ho imparato a lasciarmi trasportare da nuove situazioni, nuove persone, nuove abitudini. Ho imparato che per crescere, dobbiamo uscire dalla nostra bolla ogni tanto, e che in realtà è ok. Ho anche imparato che un sacco di cose fantastiche ci attendono, dall'altro lato della paura.
Nel 2014 ho vissuto alcuni dei sentimenti più incredibili e fatto così tante cose interessanti. Un sacco di miei sogni si sono avverati. Un sacco di nuovi sogni sono nati.
Nel 2014 ho incontrato tante persone straordinarie, fatto tanti nuovi amici e amato i vecchi amici ancora di più. Per la prima volta ho trovato una casa anche fuori casa mia.
Nel 2014 ho aperto questo blog, e finora è stato stimolante e appagante. Tutti i vostri commenti, anche il più piccolo, significano il mondo per me e io sono molto grata per tutto il vostro supporto. Siamo qui anche nel 2015!

Sono abbastanza sicura che ho dimenticato di menzionare qualcosa, ma non si può riassumere un anno in 30 linee, no? Come tutti gli anni il 2014 non è stato tutto divertimento e giochi. Un sacco di alti e un sacco di bassi, non un ottovolante pazzo, ma sicuramente neppure noioso. Ma è stato vero, e sono grata per ogni singolo giorno di questo anno passato.

Spero che  abbiate passato tutti delle splendide feste, e auguro a tutti un felice anno nuovo.


A noi 2015!

Design by | SweetElectric