Friday, 28 February 2014

THE CLASSY LAQUER WITH A LITTLE BONUS | ESSIE MADEMOISELLE


I don't know about you but sometimes I  litterally feel the urge to buy some new Essie nail polish.
I don't know if it's the tiny white cap or the embroiderd glass, but there's something about these little gems that gets me every time. Today, however, i had a couple of reasons more to treat myself with this little one.
First of all, the shop. Now, i don't know if you've ever been to italy, but if you have (or live here, like me), you must have heard of Limoni apothecary before. Today i went there to peruse for my little dose of beauty, when i realized that the whole shop had been redecorated, and oh my my.It looks absolutely gorgeous.
It suddently reminded me of my beloved Space NK, with all those perfectly organized shelves, all black and white with flashing lights that made every single packaging look like a diamond..yes. I got a make up boner.
The thing that led me to the essie counter, between all the others, was a little gadget. Now, who ever in the world is able to resist the beauty of a free gadget? I tell you, nobody. Especially if we're talking about the cutest, little, pink, Essie branded (what) diary. I know, i know. I had to. So between all the 5 pink shades that allowed the amazing little book, i picked up Mademoiselle. I was going to describe this shade as a 'your nails but better' kinda pink, but no! Essie's website did it better: 'say bonjour to the most classic, grown-up pink. award-winning and eternally trendy, this sheer nail polish is beloved by nail techs, professionals and manicure mavens around the globe.' WOW! if that didn't make you crave a new Essie nail polish, i wonder what will?!

//
Non so voi, ma a volte sento letteralmente il bisogno di acquistare qualche nuovo smalto Essie .
Non so se è il piccolo tappo bianco o il vetro con la scritta in rilievo, ma c'è qualcosa in merito a questi piccoli gioielli che mi prende ogni volta. Oggi, però, ho avuto un paio di motivi in più per viziarmi con questo piccolo gioiellino.Prima di tutto , il negozio . Avrete sicuramente sentito parlare di Limoni prima. Oggi mi ci sono trovata ed ho deciso di entrare per soddisfare la mia sete di bellezza , quando ho capito che tutto il negozio era stato ristrutturato , e  oh my my. Assolutamente stupendo.E all'improvviso mi ha ricordato la mia amata Space NK , con tutti quegli scaffali perfettamente organizzati, tutta in bianco e nero con luci puntate, che rendono ogni singolo packaging prezioso come un diamante.. sì . La cosa che mi ha portato al bancone Essie , tra tutti gli altri , era un piccolo gadget . Ora, chi mai al mondo è in grado di resistere alla bellezza di un gadget gratuito? Io vi dico , nessuno . Soprattutto se stiamo parlando del più simpatico, piccolo , rosa diario a marchio Essie . Lo so , lo so . Ho dovuto . Così tra le 5 alle tonalità rosa che hanno garantito in omaggio il piccolo libricino dei sogni, ho preso Mademoiselle . Stavo per descrivere questa tonalità come ' le tue unghie , ma meglio' , ma no! Il sito web di Essie ha fatto di meglio : ' dite bonjour al più classico, e maturo dei rosa . premiato ed eternamente alla moda , questo smalto puro è amato dai tecnici delle unghie , professionisti e esperti di manicure in tutto il mondo . ' WOW ! se questo non vi ha fatto venir voglia di un nuovo smalto Essie , mi chiedo che cosa lo farà? !


Design by | SweetElectric